۶۰ پاسخ

توف قبر وطن فروشای خ‌‌‌‌‌‌‌‌...ایه مال
تو او قبر پهلوی ناکحااباد.حالا هعی برید برا بمالید
با رفتن رهبرمون یه بلایی سر کشورمون بیاد ندونید از کجا خوردید

فک کردم فقط من بودم ناراحت شدم
من تاحالا سخنرانیاشو گوش نکرده بودم زیاد شاید تیکه ایی
طرفدار پر و پا قرصشم نبودم ولی امروز دلم لرزید گریم گرفت
واقعا اوضاع مملکت داغون میشه حد اقل بد نا امنی میشه
صددرصد که وجود یه همچین رهبریو به ۱۰۰ تا ترامپ بچه باز ترجیح میدادم با اینکه طرفدارشم نبودم بااینکه موافق این اوضاع هم نبودم
اما نگرانم‌🥲🥲🥲

🔴نکته بعدی / از شادی و هلهله مشتی موجود رذل و پست‌فطرت، زیاد دلخور نشوید . آخرالزمان هست و همه باید ذات وجودی خود را آشکار کنند که در کدام جبهه هستند . در جبهه حق و امام زمان یا در جبهه پلشت شیاطین جزیره اپستین

اینایی که خوشحالند را فقط دلم میخاد آیندشون را ببینم

بیچاره ماکه نداریم آقا رو😭😭😭😭😭

پیاماتونو دارم میخونم شما معمولا همسن و سالای منید اما چقد من و امثال من با شما فرق داریم تو این اوضاع ک مرگ دم گوشمونه با حرف و نفرین و توهین باهم حرف میزنید برا هم بد میخواید چه طرف این مملکت چه مخالفش چه مسلمون چه کافر همه اینجا مادرن هر کدوم سمت اشتباهی ایستادیم حتما تحت تاثیر اطلاعات بد و محیط بد بودیمه چطور به مادر یه بچه یکساله ک شرایط خودتو داره توهین میکنی چطور از خودتون خجالت نمیکشید وقتی تایپ میکنید ک تو زیر اینی اونی شرمنده نفس خودتون نمیشید متاسفم برا بچه های یکساله ای ک همچین مادری قراره تربیتش کنه چیو از چشم هم میبینید اون جونا ک مردن یا مرگ های دیگه

دنیا ارزونی اونایی که میخواستن خوشحالی و هلهله و پای کوبی کنن

شهادت لایق آقا بود
ن مرگ عادی
خداروشکر ب آرزویش رسید

دیگه خدایش دنیاارزشی نداره معلوم دیگه چی سرمون بیاد لعنت ب بچهوبزرگ اونایی ک وطن فروشی کردن خداکنه بحق خون همین رهبرعزیزداغ بچشون ببینن

‌کفتارها می‌گفتند در پناهگاه زیر زمینی است، و این را دستمایه اهانت کرده بودند، چه کسانی؟ آنهایی که شاهشان ۲ بار از کشور فرار کرد! اما او مردانه مثل شیر با زن و بچه‌اش در خانه‌ خود به شهادت رسید.

واقعا ناراحت و متاسفم برای بچه هایی که قراره زیر دست مادری تربیت بشن که عفت کلام نداره از هر 10 کلمه 9تاش فحش و حرفای رکیک و نفرینه یکم به خودتون بیاین

بدبخت شدیم خدا خودش بیاد و نجاتمون بده بخدا قلبم داره آتیش میگیره

آخیی😂😂😂😂

منم میخوام بمیرم😭😭😭😭

براش احترام قائل بودم نه به عنوان رهبر به عنوان یه انسان کاش یکاری میکرد برای مردمش کاش نمیزاشت اینطوری مردم کشورش رو تو فشار بزارند کاش اصلا یکاری میکرد برای مردم من دوس نداشتم چیزیش بشه همون‌طور ک برای اون 30.40هزار نفر گریه کردم برای اینم گریه کردم چون از مقام و منزلت بگذریم انسان بود ولی بد کرد جلو ظلم داخلی ها هیچ کاری نکرد همش بفکر لبنان و سوریه و بقیه کشورا بود

خدایا حالا بدون رهبرچکارکنیم اوبوددرشرایت سخت باسخنانش اروم میشدیم😭😭😭😭😭

جدی فک میکنم دارم خواب میبینم واقعا نمیدونم اصلا چ واکنشی نشون بدم حس میکنم مث یه قطره عشل شده کشورمون ک کلی موچع دورش جمع شده

😭😭😭 یا صاحب الزمان

حیف 😭😭

😭😭😭😭

اگه عادی هم میمرد شهید حسابش میکردن برا خودشون میبرن میدوزن🤣🤣🤣

ای وای بدبخت شدیم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
امام زمان خودت بیا کمک
الان وضعیت معلوم نیست چی بشه
دشمن دارع جرات دار تر میشه

😭😭خدا به حق خون پاکش کمکمون کنه

😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭

قابل توجه کسایی که از مرگ رهبر خوشحالن:
وقتی دیدی کفتارها شادی میکنند بدانید که شیری بر زمین افتاده است.

عمو ترامپ مياد ميده دسته راستشون وايسا ببين

مثل سوریه نشیم اختیار بیفته دست ترامپ مملکت هرچی گفت اون بشه ترس داره اوضاع خیلی خیت میشه

چی قرار سرمون بیاد😭

😂😂😂😂😂

انگار بزرگ خانوادم فوت‌شده

منم‌ناراحتم من ک‌ مخالف بودم دارم دغ میکنم بخدا انسانم وجدان دارم
حالم خرابه😔😔😔

ای وای ای وای
قلبم تیکه شد
حس اوارگی دارم
حس افسردگی😭😭😭

و چه خون دل ها خورد علی ...

😭😭😭😭😭

وای خدا لعنتشو کنه 😭😭😭😭😭😭😭وای سیدم کجای 😭😭😭

کو دیگه آرامش خبر سنگینه خبر پر از داغه

شناختن انسان های بزرگ مثل ایشون کار هر کسی نیست جز آدم های با ذهن های بزرگ این فندق مغز هارو که خوشحال شدن ول کنید حتی ارزش بحث هم ندارن چون نمیفهمن خوب عقلشون توان فکر بزرگ و شناختن شخصیت های دلسوز واقعی و بزرگ رو نداره

😭😭😭😭😭😭😭

ناراحتم واقعا 😭😭😭

حالا دیگه چه بلایی سرمون میاد 😔😔😔

من همش دارم گریه میکنم داغون شدم بقرانننن😭😭😭😭

اجرک الله یا صاحب الزمان

اقا جانم🖤
پرچم دست امام عصره
ما غصه داریم، سوگواریم، هر دشمنی که خوشحاله الان، بدونه ‌که از قطره قطره خون رهبرمون جوونایی رشد میکنن که تک تکشون با گریه و عز و ناله بیان روزی هزار بار عذرخواهی کنن از غلط اضافه و خوشحالی که کردن

چی شده؟ مگه خبرش تایید شده؟

ایییی خدا قلبم حالا قرارهس سرمون بیاد

خدا به دادمون برسه همه امیدمون رفت😭😭😭

خداااااااا😭😭😭😭😭تحویل بگیرین ایران برای شما راااحت شذ ازدستتون 😭😭😭ازین همه خووون دل راخت شد

بد بخت شدیم، 😭😭

چه خاکی به سر این ملت شد😭

😭😭😭😭😭

خدایا ب دادمون برس یا صاحب الزمان

ای خدااا چه خاکی ب سرمون میریزیم

اونایی خنده میکنن دوستشون دارم 🤮

خدااااا کاش ما میمردیم

پزشکیان مرده

بله متاسفانه

دروغه احمق چی میگی

یعنی حقیقت داره. ؟ تلویزیون اعلام کرد ؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین🌹 مامان دلوین🌹 ۱۸ ماهگی
مامان Eshghemon♥️👫 مامان Eshghemon♥️👫 ۱ سالگی
مامان گیلاس کوچولو مامان گیلاس کوچولو ۱۶ ماهگی