۱۳ پاسخ

ای خدا بدبخت شدیم😭😭😭😭

خدایا رهبرمو سپردم یهت ایرانمو نجات بده😭😭😭

الان دیگ فقط برای ظهور دعا کنید...این همون نفس زکیه ست❌❌❌

اللهم عجل لولیک الفرج

بدبخت شدیم نه همچینم

یا امام زمان

ولی دلمون به رهبر خوش بود

ای خدااا

خدایااا خودت دیگه کمک،مون کن اخ دیگه چی میخواستیم ک رهبرمون رو بردی وااییی😭😭😭

یا مهدی ادرکنی ادرکنی ادرکنی

خدا همیشه هست تنهامون نمیزاره

😔😔😔دقیقا

دیگ بدبخت سدیم 😭😭😭😭😭

یااااا صاحب الزمان به دادمون برس

سوال های مرتبط