ای خدا بدبخت شدیم😭😭😭😭
خدایا رهبرمو سپردم یهت ایرانمو نجات بده😭😭😭
الان دیگ فقط برای ظهور دعا کنید...این همون نفس زکیه ست❌❌❌
اللهم عجل لولیک الفرج
بدبخت شدیم نه همچینم
یا امام زمان
ولی دلمون به رهبر خوش بود
ای خدااا
خدایااا خودت دیگه کمک،مون کن اخ دیگه چی میخواستیم ک رهبرمون رو بردی وااییی😭😭😭
یا مهدی ادرکنی ادرکنی ادرکنی
خدا همیشه هست تنهامون نمیزاره
😔😔😔دقیقا
دیگ بدبخت سدیم 😭😭😭😭😭
یااااا صاحب الزمان به دادمون برس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.