۵ پاسخ

خداروشکر برای دختر من که خیلی ساده و خوب بود

برا بچه من راحت تر از واکسن دو ماهگی و چهار ماهگیش بود

نگران نباش سخت نیس منم بچمو دیروز زدم فعلا که سخت نبوده،فقط کمپرس سرد و گرمو انجام بده قطره هم یادت نره دیگه هیچی نمیشه

چیزی نیست عزیزم فقط آرامش خودتو حفظ کن و تو دلت مدام تکرار کن: ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده

چرا اینقدر میترسین مگه اولین باره که واکسن میزنه

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی