خداروشکر برای دختر من که خیلی ساده و خوب بود
برا بچه من راحت تر از واکسن دو ماهگی و چهار ماهگیش بود
نگران نباش سخت نیس منم بچمو دیروز زدم فعلا که سخت نبوده،فقط کمپرس سرد و گرمو انجام بده قطره هم یادت نره دیگه هیچی نمیشه
چیزی نیست عزیزم فقط آرامش خودتو حفظ کن و تو دلت مدام تکرار کن: ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده
چرا اینقدر میترسین مگه اولین باره که واکسن میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.