سلام خانم ها من برای درمان خارش وترشح چیکاربایدبکنیم

۷ پاسخ

ممنون از پاسخ بزرگواران
ببخشید توی این اوضاع نمی‌خواستم بیرون برم
والا می‌دونم بایدبرم دکتر
بخاطر همین گفتم فعلا درمان خانگی

اگ بارداری دکتر برو دارو بده

باید بری دکتر اینم سوالیه

شیاف فیتو واژکس بگیر

برای ترشح نمیدونم ولی برای خارش بشین تو ابو جوش شیرین مثل اب رو اتیشه همون بار اول خارشتو از بین میبره

به نظرم با دکتر صحبت کنین

احتمالا عفونت داری با دکتر صحبت کن

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری