۹ پاسخ

چرا نمیبریش دکتر ؟؟؟ینی باید به ۴۰ درجه برسه خدای نکرده؟خدای نکرده تشنج نکنه...خب ببرش دکتر یا یه قطره سرم چیزی میارنش پایین

دمای خونه مهمه
پاشویه کن با اب ولرم کشاله ران و زیر بغل و پیشونی

فقط شیاف بزار ،

پاشویه با آب ولرم اصلا سرد نباشه

پاراکید سر ساعتش ۴ ساعت بده حتما دستمال با اب ولرم بذار رو پیشونیش همینطور با دستمالی که با اب ولرم خیس کردی بکش رو بدنش

عزیزم حنا با سرکه بزار کف پاهاش،خیلی خوبه
یا پیاز حلقه کن و بزار
پاشویه با نمک هم خوبه

پاشویه. دستمال مرطوب بزار براش. دمای خونه کم. لباساش کم. پاراکید دو برابر وزن بچه بده

استامینوفن بده
پیاز رنده کن بزن کف پاش

پاشویه کن.شیاف استامینوفن داری بذار براش

سوال های مرتبط

مامان آرادوآرام مامان آرادوآرام ۱۵ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی