مراکز درمانی تو ایام تعطیلات باید باز باشن
حالا زنگ میزنم برات میپرسم 😐😐 خو زنگ بزن بپرس صبح
سوالای چرتی میکنید تو این وضع و اوضاع
آره با پنجاه درصد نیرو باید کار کنن
فکر نکنم. یک هفته تعطیلی عمومی. بهداشت هم مثل مراکز کاری دیگه هس. مگر در روستاها
بیمارستان ها بازه
من دیروز بودم که همونجا خبردادن جنگ شده
کارمندا تعطیل کردن رفتن قبل رفتن ازبازبودنشون اطلاع پیداکنید
مراکز درمانی همه باز هستن
آره چرا بسته باشه بهداشت و بیمارستان حتما باید این روزا باز باشن
سوال منم هست🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.