زنگ بزن شاید باشن خیلی اهمیت نمیدن به این تعطیلی
فک کنم مراکز درمانی باز هستن عزیزم میخوای تماس بگیر باهاشون.منم چهارشنبه نوبت دارم
همین الان به من زنگ زدن از مطب گفتن تعطیلیم 😑
منم همین سونو رو داشتم امروز لغو کردم چند روز دیگه برم دیگه واقعا حال حوصله هیچی رو ندارم
عزیزم بیمارستانا قطعا هستن سونو ام انجام میدن
سونوها باز فکر کنم
رشت دیگه چرا تعطیل کردن؟منم نوبت سونو دارم یعنی نمیان؟😭
یعنی الان حتی درمانگاه های شبانه روزی هم تعطیله ، اخه اونی که مثلا سنگ کلیه داره یا ی عمل داره باید چیکار کنه ، البته من دقیق نمیدونم ولی فک کنم این تعطیلی عمومی مخصوص مراکزی مثل بانک و ادارات هست که کار خاصی نمیکنن ، چون جاهایی مثل بیمارستان و درمانگاه ها جاهای مهمی هست ، الان ی نفر ی اتفاقی براش بیفته احتیاج به جراحی داشته باشه نمیتونه که تو خونه انجام بده
🥺منم سه شنبه نوبت زایمانمه نمیدونم تکلیفم چطوریه
بیمارستان میگیره ازت
عزا عمومی هست بنظرم مطب ها بسته باشه حداقل امروز زنگ دکترت بزن بهش بگو
زنگ میزنن اگه تعطیل باشه
دقیقا من امروز سنورشد مو باید تکرار کنم رشد بچم کمه😭
یعنی نیستن منم نوبت داشتم فکر کنم از مطب زنگ بزنن اطلاع بدن
کی گفته تعطیله؟
منم😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.