۶ پاسخ

درد زایمان عزیزم، سوره انشاق بخون ارام میشی توکل بخدا باشه، انشاالله بسلامتی کوچولو تون بدنیا بیاد زیر سایه خودتون وهمسرتون باشه

صبر کن دردات بیشتر شه برو بیمارستان قرار نیست زایشگاه بسته باشه برو

هیچی نیست دختر ارام باش صلوات بده ذکر بگو اون طفلی عذاب نده
هرچی خیره پیش میاد

منم سه شنبه😭کدوم بیمارستانی؟

حالا چیکار کنیم😭

انشالله توکلت بخدا باشه

سوال های مرتبط