۳ پاسخ

فقط برو بیمارستان ب دکترت زنگ بزنن.اینا نشونه زایمانه

ی استامینوفن ۳۲۵ بخور

کمرتو با شال ببند، چای کمرنگ بخور.دراز بکش استراحت کن ببین بهتر میشی یا نه.من اونجوری شدم سرما زده بود ب کمرم.گرمش کردم آروم شد

سوال های مرتبط