باریج نمدونم اون دوتا محشره خوب بدش
فروگلوبین دخترمو یبوست کرد
اره هر سه شو دادم
سانستول عالی بود باریج هم بدک نبود
فقط فلوگلوبین میدم ب پسرم شش سالش هست مینوره دکتر بهش داده
اون باریج با سانستول دادم اشتهارو خوب باز میکنن
فروگلوبین دادم
سانستول رو دادم خوب بود
فروگلوبین میدم عالیه
کم خونی داره؟
سانستول دادم دوماه خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.