۷ پاسخ

من امروز شش روزه باز کردم هنوز خبری نیست😅😅😅🥲💔

سرویکست چند بود عزیزم که سرکلاژ کردی؟

احتمالش کمه

پساری هم داری

منم 2هفته بعد باز کردن سرکلاژ درد گرفتم

من شنیدم یه هفته زودتر از زایمان باز میکنن که تو این مدت ورزش و اینا داشته باشی بعد درد شروع میشه

منم همین سوال دارم😣

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان آرتا و آرتین مامان آرتا و آرتین روزهای ابتدایی تولد