کسی بوده امپول ریه بدون بستری زده باشه؟؟

۱۳ پاسخ

فقط، اصلا نگران نباش بعد امپول ریه جنین ۲۴تا۷۲ساعت حرکتش کند میشه.. بعد دوروز دوباره شروع مبشه.. تا ۳.الی۴روز خوراکی های قندی رو رهایت کن.. اگه دستگاه تست قند داشتی بهتر

بله من زدم ۶تا.. سه تا امروز.. سه تا فردا مشکلیم نداشتم.. رفتم. بیرون زدم.. درمانگاه

خانما بچه من دوز اول فردا صبحش تکون داشت ولی دوز دوم نه جمعه شب دوز دوم رو زدم از دیروز تکونش خیلی کم بود ولی دیشب کلی زولبیا خوردم اصلا تکون نخورد الان بیدار شدم دیدم سرم درد میکنه چیکار کنم برم نوار بگیرم البته الان یه کوچولو تکون حس میکنم آروم خیلی آروم یه لحظه اوکیه یا برم بیمارستان میترسم

بله من زدم پنج شنبه و جمعه شب دو دوزش رو

آره توی خونه هم میتونی بزنی

من تو خونه زدم هیچ علائمی هم نداشتم فقط دو روز بچه تکون نمیخوره

من تو خونه زدم

من زدم
قندم نرفت بالا فشارم زد بالا از فشار زیاد رفتم بیمارستان یه روز بستری شدم
شما که قندت می‌ره بالا حتما بستری شو

اره عزیزم من زدم ولی تنها نمون تو خونه چون علائم داره بهتره کسی پیشت باشه

اره عزیزم دکتر نوشت گرفتم بیرون زدم

منظورم قندتون اوکی هس

من با داری قبلی بدون بستری شدن زدم

اره من اگه مشکلی نداری نیاز به بستری نیست عزیزم

سوال های مرتبط