سلام خانما خوبین کسی امپول ریه زده؟؟
بستری شدین؟؟

۴ پاسخ

نه من بستری نشدم

من زدم هزینه ای نداشت دکتر نوشت برام رفتم درمانگاه زدم

من امروز زدم بستری نشدم ولی دکترم یه تومن گرفت تا بزنه برام امپول رو

آره من بستری شدم آمپول ریه زدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته سی‌وپنجم بارداری