۶ پاسخ

چقد طرفدارای این شخص کافر تشریف دارن...خدا ندارید شما؟همه امیدتون به یه انسان بود؟خدابه دادتون برسه

عزیزم خدا اعتقاد ندارین کسایی ک میگین چکار کنیم؟
عزیز دلم خدا هستتت هیچکس بالاتر از خدا ک نیست نکنین خدا قهرش نیاد

هممون بدبخت شدیم خدا به فریادمون برسه

انشالله منتظر آقا امام زمانیم
اللهم عجل لولیک فرج 💚💚💚

من میترسم بخابم بزنن خونه اواربشه

توکلت بخدا قشنگم ما ملت امام زمانیم

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۳ سالگی