۶ پاسخ

من ک نشنیدم

چرا پیش ما هیچ صدایی نمیاد تو روخدا هر جا رو از کرمان میزنن بگین تو‌گهواره

اره منم از ظهری تا حالا دوبار صدا شنیدم نمیدونم کجا رو زدن ولی دودشو تو اسمون دیدم البته خیلی دور بود از ما

کدوم قسمتی؟
صبحی لشکر و سپاه قدس میگن زدن باغین

جنگه خواهر خوب طبیعیه

اره زدن

سوال های مرتبط