دوباره صدای این نکبتی اومد
#پوشک#بچه

۶ پاسخ

زرقان چی داره ک هرشب هرشب میزنه😭

😔😔💔

واي طرف كجايي
دارم ميميرم بالا سرمونه لعنتي

کجارو میخواد بزنه من دارم سکته میکنم همین تا میخوایم بخوابیم میاد

همیشه میاد ی شب نیاد نگرانش میشم😴

وای اره اومدن دوباره

سوال های مرتبط