۵ پاسخ

گرین لاین عالیه، یوشیتا و یسیدو هم خیلی خوبن، همسرو اینارو توی مغازه میفروشه، مشتریا خیلی راضین. ولی اول گرین لاین

منم لایک کن بیام ببینم میخوام بخرم

چ قیمتن الان

فعلا نگیر شاید همه چی ارزون شد😀🫡

گرین لاین 20هزار من دارم فوق العاده هست

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی