یه پاور بانک خوب معرفی میکنید



کودک # فرزند #مادر

۶ پاسخ

گرین لاین، یوشیتا

انر جایزر دارم عالیه

خیلی عالیه افرین اگه برا مدل اومده هزینه مواد بگیر اگه به عنوان مشتری اومده طبق دستمزد ناخن کارای دیگه بگیر

من انرجایزر دارم چند ساله عااااالیه

انر جایزر
شیائومی

ردمی..

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی