سلام خانوما آزمایشگاه هشت نوبت داشتم برم یانه

۱۰ پاسخ

عه یه هفته عزای عمومی شد؟!

قبل رفتن زنگ بزن عزیزم ببین هستن یانه

وقتی گفتن یک هفته تعطیل رسمی پس باز نیستن دیگه عزیزم

جوابت تایپیک آخرم

فک کنم تعطیل هست

من نمیدونم بازن برم بتا هیچکسم جواب نمیده

چرا نری؟!!

چرا نری عزیزم برو شب عید دیگه برو قشنگ شو‌مبارکت باشه

برو عزیزم چرا نری

برو من رفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری