من که از دیشب هیچ صدایی نمیشنوم کار اونا تمومه اگه جرات دارن وایسن چرا عقب نشینی میکنن
الان باز کرجو گرمدره بقیه جاها رو زدن
دیشب زدن
دیگه تا ساعت ۱۱ بود
بعد اون تا الان من دیگه نشنیدم
رهبر و ک زدن همون دیروز صبح ایرانم چهارصد پونصد تا موشک فرستاد ب نظرتون نمیخوان ایران و خالی کنن ازین نظر و بذارن و برن؟😐ب هر حال حس خوبی ندارم فک میکنم ته ابن جنگ نابودی ماهاس
کارایران تمومه
۴صبحم من بیدارشدم به بچم شیر بدم زدن
دیشب بود فعلا فکر نکنم خبری باشه
تا حالا ببینیم کی شروع میکنن
دیشب زیاد زدن
دیشب هم زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.