سه شنبه نوبت سنو داشتم 🫤همه جا تعطیل شد

۷ پاسخ

منم وقت سونو. داشتم 🥲

با مطب هماهنگ کن. شاید خصوصی تعطیل نکنن

تو شهرتون زنگ بزنید من شنیدم بعضی جاها باز هستش

منم سه شنبه دارم 😐

منم فردا درمانگاه بیمارستان نوبت داشتم برای تکمیل پرونده برای زایمان الان موندم چه کنم

مطب سونوها بازه

منم ازمایش داشتم متاسفانه تعطیل شد

سوال های مرتبط

مامان delaroz🥹🫀 مامان delaroz🥹🫀 روزهای ابتدایی تولد