منکه سردرد شدم بخاطر رهبر خدایی دنیای بی رهبر ترسناکه خدایی قراره چی سرمون بیاد الان دارم میرم استامینوفن بخرم سرم داره میترکه
عزیزم مگه اینجا تکلیف معلوم میشه؟؟
تاپیک میذارید درباره این مسائل فقط بحث راه میندازید بین مادرا.
هر جی بشه از اینی که بودیم بدتر نمیشه
شروعی خیلی بهتر از دیروز
هیچی انشالله که شخص لایقی انتخاب بشه مملکت اینجوری نمونه
ولی هیچ کس ب اندازه ایشون دلسوز نمیشه ....
هرچند امریکا دست از سرمون برنمیداره
کسی که به رهبر رحم نکنه به مردمم رحم نخواهد کرد ....
روزهای خوب میاد❤️
.
با هم نجنگید اونهایی که از بینمون رفتن نامشان هنوز هست اونهایی هم که موندن قدر همدیگه رو بدونن ما جز خودمون هیچکسو نداریم .
وای منم اشکام بند نمیاد از ترس کل تنم میلرزه خدا ب داد بچه هامون برسه
سلام
زهبرواقعامرده؟؟
یاشایعس
رهبر خبر داشته قرار شهید بشه 4تا جانشین انتخاب کرده بود. هر کدامشان شهید شدن اون یکی جا گذین بشه
چیزی نمیشه عزیزم
استرس نداشته باشید تو این موقعیت، جانشین مشخص شدهس به هر حال . استرس بچههامون رو نابود میکنه
🔴 قالیباف: ما خود را برای همهٔ سناریوها آماده کردهایم و حتی برای بعد از شهادت امام خامنهای نیز برنامهریزی شده است.
نمیدونم 😭
الله و علم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.