من میدم خداروشکر فعلا راضی بودم
منم میدم، از اول خیلی خوبه
رفلاکس داره
اره بهترین قطرس دخترمن الرژی و رفلاکس داشت دکتر نوشت تا دوسال بهش دادم ولی این دخترم نمیخوره براش یورویتال گرفتم چرب نیست راحت میخوره
من میدم خوبه
من میدم دکتر گفت قطره خوبیه ولی چون مزه اش ترشه دخترم دوسش نداره تف میکنه.میخوام عوضش کنم
من میدم راضیم چون غلیظ نیست باعث رفلاکس نمیشه و کلا معده بچرو اذیت نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.