قطره آ.د مارک And خوبه کسی به بچش میده

۶ پاسخ

من میدم خداروشکر فعلا راضی بودم

منم میدم، از اول خیلی خوبه
رفلاکس داره

اره بهترین قطرس دخترمن الرژی و رفلاکس داشت دکتر نوشت تا دوسال بهش دادم ولی این دخترم نمیخوره براش یورویتال گرفتم چرب نیست راحت میخوره

من میدم خوبه

من میدم دکتر گفت قطره خوبیه ولی چون مزه اش ترشه دخترم دوسش نداره تف میکنه.میخوام عوضش کنم

من میدم راضیم چون غلیظ نیست باعث رفلاکس نمیشه و کلا معده بچرو اذیت نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۳ ماهگی
مامان پسرقشنگم👼💙☃️ مامان پسرقشنگم👼💙☃️ ۱۶ ماهگی
مامان معجزه خدا♥️👶 مامان معجزه خدا♥️👶 ۹ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی