کی ازین قطره اد میده به بچش؟ خوبع؟

تصویر
۷ پاسخ

درحتل حاظر من میدم خوبه دیگه

من میدم اد هست دیگ خوب و بد نداره

منم میدم پسرم مزشو دوست داره
قبلا دکتر یکی دیگه داده بود اصلا دوسش نداشت بو ماهی میداد دیگه ندادمش
این بود

تصویر

من پدیا بست میدم

من ازین میدم خیلی خوبه

تصویر

میگم قطره اد رو من با شیر قاطی میکنم میدم عیبی نداره

من میدادم به دخترم بالا می‌آورد دیگه ندادم

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا♥️👶 مامان معجزه خدا♥️👶 ۹ ماهگی
مامان giso مامان giso ۸ ماهگی
مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی