مامانا کسی این قطره آ د
رو به بچش میده؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

من هرروز میدم.بهداشت گفت برای اشتهاخوبه.وواقعا تاثیرداره.ولی جوری بهش بده که سریع سینتو بذاری دهنش.چون ظاهرا خیلی شیرین ولزجه یکم سخت قورت دادنش براشون

من میدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا♥️👶 مامان معجزه خدا♥️👶 ۹ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی