قطره آد این مارک خوبه؟ بدم به بچه هام؟

تصویر
۶ پاسخ

منم ویوا کیدز میدم

من پدیابست میدم

من مارک ویوا کیدز میدم انقد دوس داره که نگم برات با اشتها میخوره

اینو من نمیدم 🥲ازشم خریدم خوشم نیومد بهشون بدم

منم همینو مارکو میدم
نمیدونم چرا خوشش نمیاد از طعمش
ولی قطره بهداشت میداد رو بیشتر دوست داشت

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان رونيا 💗برديا🩵 مامان رونيا 💗برديا🩵 ۵ ماهگی
مامان پسرقشنگم👼💙☃️ مامان پسرقشنگم👼💙☃️ ۱۶ ماهگی
مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی