دخترم فردا واکسن هیجده ماهگی داره یعنی تعطیلع؟

۵ پاسخ

بله تعطیله .

نه تعطیل نیست گلم

تا۵۰روزدیربشه مشکلی نداره

تو این وضعیت فعلا واکسن نزنید بذارید شرایط آروم بشه بعد

ارههههه تعطیل یه هفته دیر بشه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان رادوین.آروین مامان رادوین.آروین ۱ سالگی