من جنگ شد فعلا ندادم🥲
منم فردامیخام بزنم انشالا سبک باشه
چرا انقدر واکسن ۱۸ ماهگی رو بزرگ میکنن بعضیا من نمیفهمم 🤨 همون واکسن های قبلی هست دیگه چیز جدیدی نیست تازه این سه گانه هست از پنچگانه ای که قبلا زده سبک تره اون mmr هم که توی بازوی بچه میزنن اصلا درد و تب نداره ، فقط چون بچه بزرگتر شده یکم بیشتر گریه میکنه وچون راه میره ممکنه اذیت بشه که اونم بعد از واکسن باهاش بازی کن بدو بدو کنه یا راه بره
من خیلی استرس داشتم با یکماه تاخیر زدم ولی خیلی خوب بود تب نکرد فقط یک روز پادرد داشت .
خداروشکر گذشت ان شاءالله برای شماهم خوب باشه
من امروز زدم
واکسنای قبلیش خیلی خوب بود اینسری درد داره نمیدونم فردا بهتر بشه یا نه
بهتر هست بزنید واکسن اگه نمونه یا اگه خدای نکرده بچه تون سرما اینا بخوره میفته عقب . چون من سرما خورد بچه م ده روز افتاد عقب
نه روز اول پاش درد میکنه
از فرداش همه ی نرمال
منم الکی کلی استرس داشتم
سلام من چند روز پیش زدم
بله متاسفانه سخته سه روز بیقراری و گریه از اون موقع هم کلا غذا نمیخوره نمیدونم چرا گفتم امروز فردا ببرمش دکتر 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.