برای پسر من سبک بود خداروشکر
واسه دختر من خداروشکر سبک بود
پسر من خیلی خوب بود ن تب کرد ن زیاد درد داشت راه میرف اما موقع نشستن و بلند شدن گریه میکرد پاش درد میگرف
پسر من12ساعت تب داشت یک روزم راه نرفت
واکسنای قبلیش چطور بود تب میکرد اذیت میشد؟اگه نه ک اینم راحت میگذره استرس نگیر
سلام شب اول و دوم باید حواست باشه تبش بالا نره به موقع استامینوفن بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.