واکسن هیجده ماهگی سخته؟؟ قبلش کاری نباید کرد

۶ پاسخ

ن اصلا من امروز صبح بردم زد قطره و اینا هم اصلا بهش ندادم تب اصلا نداره درد هم اصلا
البته تو این یکسال و نیم ب هیچ کدوم از واکسن هاش واکنش نشون نداد خداروشکر

خیلی درد داشت دخترم

من امروز زدم برا پسرم از صبح پوستم کنده از بس گریه کرده پاش درد می‌کنه نمیتونه راه بره تب هم داره بخاطر اینکه نمیتونه بدو راه بره نق میزنه

نه اصلا خیلی راحته

بله ولی با استفاده از استامینوفن و کمپرس گرم و سرد راحت میشه پای دختر من خشک شده بود یکیش باید ورزشش بدی یعنی بعد اینکه واکسن زد بازی کنی که راه بره

من امروز صبح بردم زدم قبلش استامینوفن دادم بعدشم هر 4ساعت دارم میدم یکم تب کرد پاش هم درد داره

سوال های مرتبط

مامان رادوین.آروین مامان رادوین.آروین ۱ سالگی