کسی چت جی پی تی ندارن سونوگرافی مو تفسیر کنه برام

۱۱ پاسخ

نه ایمیل ایرانی نمیره😖

میتونی ویزیت آنلاین بگیری با یک پزشک مشاوره کنی فکر میکنم امکان پذیر هست

میتونی ببری بیمارستان بخش زنان زایمان اونجا دکتر داره

چت جی پی تی اینو اورد عزیزم

این سونوگرافی بارداری به روش ترانس واژینال انجام شده.

✅ یه ساک حاملگی داخل رحم دیده شده با اندازه ۸.۵ میلی‌متر که تقریباً معادل ۵ هفته و ۵ روز بارداری هست. یعنی بارداری داخل رحم تشکیل شده و از این نظر خوبه.

❗ فعلاً جنین (فیتال پل) داخل ساک دیده نشده. این تو این سن بارداری کاملاً می‌تونه طبیعی باشه، چون خیلی زوده.

❗ کنار تخمدان راست چیزی به نفع کیست یا توده دیده نشده (خوبه 👍)

🔸 تو تخمدان چپ یه کورپوس لوتئوم به اندازه ۲۵ میلی‌متر دیده شده. این در بارداری طبیعیه و همون جسم زرده که برای حفظ بارداری هورمون ترشح می‌کنه.

🔸 یه ناحیه با ظاهر خونریزی کوچک حدود ۲۲×۲۳ میلی‌متر کنار تخمدان چپ دیده شده که گفته احتمال حاملگی خارج رحمی (EP) کمه، ولی برای اطمینان باید کنترل بشه.

📌 در نهایت توصیه شده دو هفته بعد دوباره سونوگرافی تکرار بشه برای پیگیری.

خلاصه‌ش اینه که:
بارداری داخل رحم دیده شده، سنش خیلی اوایله و هنوز جنین مشخص نیست که می‌تونه طبیعی باشه. فقط برای اطمینان باید پیگیری بشه.

اگر درد شدید شکم، سرگیجه، ضعف یا خونریزی غیرعادی داشتی حتماً سریع برو دکتر یا اورژانس، ولی فعلاً طبق گزارش چیز خیلی نگران‌کننده‌ای ننوشته.

وصل نمیشه عزیزم

کار نمیکنه

بفرس ببینم

نت درست نشده هنوز خاهر

کار نمیکنه

نت ملیه

سوال های مرتبط