۱۱ پاسخ

نیازی به چت جی بی تی نیس
خودت دونه دونه سرچ کن دقیق برات توضیح میده

نگران نباش گلم یعنی آنتی بادی این ویروس رو توی بدنت داری و این خوبه

مطمئنی این آزمایش درسته؟ مگ میشه همه عفونت ها رو قبلا گرفته باشی 😐 خیلی مشکوکه

این ازمایش برا چی هستش

عزیزم من دارم...نوشته باتوجه به عدد آزمایش...شما در بدنتون آنتی بادی دارید و این نشون میده درگذشته یک عفونت یامریضی پشت سرگذاشتید و بدنتون درحال حاضر دارای ایمنی (یااثرات قبلی عفونت)است

......

تصویر

......

تصویر

......

تصویر

........

تصویر

بر اساس نتایج آزمایش شما:

· توکسوپلاسما (Toxoplasma): IgG بسیار بالاست (بیش از 200) اما IgM منفی است. یعنی عفونت قدیمی (در گذشته) داشته‌اید و الان ایمن هستید. خطری برای بارداری فعلی ندارد.
· سیتومگالوویروس (CMV): مشابه توکسوپلاسما؛ IgG خیلی بالا، IgM منفی → عفونت قدیمی، ایمنی دارید.
· هرپس سیمپلکس (HSV I+II): هم IgG مثبت (88) و هم IgM مثبت (12.3) است. این یعنی یا عفونت اخیر یا فعال (مثلاً ضایعه تبخالی) دارید، یا گاهی در اثر عود مجدد عفونت قدیمی، IgM کمی بالا می‌رود.

تفسیر نهایی و توصیه:

· خطر اصلی برای بارداری (تازه یا آینده) مربوط به عفونت اولیه حین بارداری است. در مورد توکسو و CMV، چون IgM منفی است، عفونت فعال ندارید و جای نگرانی نیست.
· برای HSV بهتر است در صورت وجود ضایعه تناسلی یا لب، با پزشک مشورت کنید؛ در غیر این صورت اگر بدون علامت هستید، معمولاً این یافته نیاز به درمان خاصی ندارد.
· اگر باردار هستید، حتماً نتیجه را به متخصص زنان نشان دهید تا بررسی بالینی انجام شود.

بذار ببینم بالا میاد گلم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وهشتم بارداری