جدیده نممیده بنظرممن راضی نبودم
اون قدیمی که بالا خییییلی خوبه
اون پایینی که کانال داره افتصاح هم پای پسرم سوخت باهاش هم نم میده😢
من از پایینیه استفاده میکنم خییییلی راضی ام
اون نوار زردا اصلا بدرد نمیخورن
بزرگتره از همه لحاظ بهتره
جدیدا جذب بالایی دارن
و اینکه از شب تا صبح بمونه
دونه دونه نمیشه روی بدن
اما قدیمیا با ۲ بار جیش کردن اویزون و پر میشه و اینکه شب تا صبح بمونه پرز و دونه میده به بدن
بچها من هزینش ندارم برابچم شیربخرم
همه شیرگرفتین الامن میترسم بعداهم گیرم نیاد😔😔😔
کسی هست که بخادبراش قران بخونم براسلامتی خودش وخانوادش یاشادی امواتش یه هز. ینه جزیی بده به عنوان هدیه من بتونم شیرخشک بگیرم
جذبش عالیه
چسبش خیلی خوبه
و ی کم بزرگتر هس
پوشک جدید عالیه دختر من با قدیمی عفونت میگرفت
بالایی مدل قدیمی من راضی تر بودم نسبت به جدید اندازش برا دختر من بهتر
انگار کوچیکه مدل جدیده شوهرم ایندفعه از کوچیکه گرفته بود
کانال داره یکیش که باعث میشه جیش بچه جلو جمع نشه
بزرگه.۸ تا ۱۶ کیلوعه.کوچیکه ۹ تا ۱۴ کیلو
من تو اینستا یه لحظه دیدم میگفت این که نوار زرد داره بالاش انگار جذبش بهتر و قوی تره.
منم دیشب شوهرم خرید این مدل جدیدا بود فعلا استفاده نکردم
طرح جدیده
کوچیکه خیلی نازک تره
قیمتاش فرق داره😐😂
چند کیلو چهار بستی الان چنده
کوچیکه مدل جدیده تازه امده کانال داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.