دوستان این درد شونه و دست تو هفته من طیبعیه ؟؟!

۳ پاسخ

دست راستته؟ بی حس هم میشه؟ برای من بی حس میشه گز گز میکنه

من از اول بارداری اینطوریم با وازلین چرب میکنم

منم دو روزه اینجورم

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۲ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد