آره عزیزم داخل شکمشه یکیش داداش منم اینجوری بود وقتی رفتن ختنه کنن اونم عمل کردن آوردن براش پایین سرجاش نگران نباش داداش من از ده روزه هم در نیومده بود ن درد داره ن ترس
پسر من داخل شکمش بود عمل شد
اره میگن تا یک سالگی میاد پایین اگرم نیاد عملش میکنن
پسر دایی من اینجوری بود، بیضه پنهان داشت، تا ی سالگی گفتن اگه خودش نیاد پایین باید جراحی کنه ک خودش یواش یواش اومد پایین و جراحی نکرد
تایکسالگی میگن میاد پایین
داره داخل شکمش هست معمولا روزای اخر بارداری میاد بیرون الان اون یکی شاید هنوز بیرون نبومد
پسر من یکی از بیضه هاش نیومده پایین
خب این داخل سنو انامولی مشخص میشه عزیزم مگه سنو نرفته بودی
پا مگ میشه همچین چیزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.