سلام.کسی شیر خشک نان میده بچه ش؟؟

۸ پاسخ

من از وقتی ک آپتامیل پیدا نشد نان میدم دخترم... خداروشکر راضیم، میخوره
از همین ک عکسش رو گذاشتی میدم. همه داروخونه ها ازهمین میفروشن. نوشتی اپتی پرو ولی ب معنی خاص بودن این شیر خشک نیست، برای همه ی گروهاست.

من میدم عزیزم. همینی هم که شما عکسشو گذاشتی میدم. نان ساده ست.

بره اونی که عکس گذاشتی ساده هست من میدم و راضیم

اره عزیزم خوبه استفاده کن خیالت راحت تو این اوضاع این بهترینه

من میدم

آپتامیل پیدا نمیشه من چندوقتیه نان میدم

اره من میدم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی