تازه ۵ماهه که شدم سر دلم درد میکنه سوزش دارم اونم شبا چیکار کنم

۳ پاسخ

من دو شب پیش اسید معده اینقدر بالا آوردم که دهنمو گلوم سوخت دکترم گفت فاموتیدین و پنتوپرازول بخورم

حالا اولشه من از اول بارداری اینجوری بودم، الانم همینم، سعی کن غذا چرب اینا نخوری و کم کم بخور بعدش یکم پودر زنجبیل بریز داخل اب گرم بخور ولی نه خیلی که معدتو بسوزونه.

من دکترم برام فاموتیدین نوشت میخورم

سوال های مرتبط