من دو شب پیش اسید معده اینقدر بالا آوردم که دهنمو گلوم سوخت دکترم گفت فاموتیدین و پنتوپرازول بخورم
حالا اولشه من از اول بارداری اینجوری بودم، الانم همینم، سعی کن غذا چرب اینا نخوری و کم کم بخور بعدش یکم پودر زنجبیل بریز داخل اب گرم بخور ولی نه خیلی که معدتو بسوزونه.
من دکترم برام فاموتیدین نوشت میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.