پایان شب سیه سپید است همچی درست میشه. قبل اینم بچه هامون اوضاع خوبی نداشتن ازین به بعد ایشالا درست میشه همچی
تهش خوبه فقط استرس نگیر و به بقیه ام استرس نده
مطمئن باش همه چی خوب میشه، بچه هامون الان تو امنیت نبودن، همشون رو کشتن، خداروشکر که اوضاع بهتر میشه این جنایتی که پیش اومد تو تاریخ بی سابقه بوده
هیچی نمیشه قشنگ آروم باش استرس نده موسیقی گوش بده بخند میوه بخور به هیچی هم فکر نکن هیچکس نمیدونه چی میشه امیدوارم فقط آینده خوب باشه استرس واسه بچه خوب نیست سمه
🥲🥲🥲🥲🥲🥲
فقط دعا کنید وضعمون مثل غزه سوریه نشه
😔😔😔😔😔
توکل به خدا
خدا هست .خدا هست
چی قراره بشی عزیزم مثلا اینطور نمیشد قرار بود وضعبت بچه هامون چطور بشه بهتر میشد بنظرت؟ تموم انسان ها یه جون امانت دارن از خدا وقتش برسه باید امانتی رو پس بدیم پس چه بخوایم چه نخوایم ما و پدرامون و مادرمون همه میمیرن چه امروز چه بیست سال دیگه
میشه تایپک قبلمو ج بدی
ارع بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.