۷ پاسخ

آره تهران و کرج زدن
نیرو انتظامی زدن
پلیس راهور هم زدن
چرا نزنن؟
نکنه فکر می‌کنی ترامپ فقط با سپاه فقط دشمنه ؟ مشکلی با بقیه مردم ایران نداره؟

بله زیاد

پادگان سپاه

توی اهواز فکر کنم شنیدم زده نمیدونم درسته یا نه

هنوز ن

نه خیر

نه

سوال های مرتبط

مامان سامین 🧸🩵 مامان سامین 🧸🩵 ۱ سالگی