اینم هس وضعیت تیروئید ام خیلی بده؟؟؟ نگرانم

تصویر
۱۰ پاسخ

بالاس باید دارو مصرف کنی احتمالا هر صبح ناشتا لووتروکسین 100

عزیزم برو حتما متخصص غدد دارو میده فکر کنم پرکاری تیروئید دارین

من باردار نیستم 10 بود اوردمش رو 2 خوردی
با دارو تنظیمش کن

ن بابا بد نیست مال من۲۰هس

جای نگرانی نیست عزیزم

من خودم تیروییدم ۵۰ بود رفتم دکتر قرص خارجی داد دو هفته خوردم اومد پایین خوب شد

نه عزیزم خیلی بد نیست
یه هفته قرص بخوری درست میشه

برو متخصص غدد برات دارو بده تنظیم میشه دکتر زنان بلد نیستند من خودم تجربه کردم

بالا باید بری دکتر با قرص تنظیم بشه

نبابا خیلی بد نیس نگران نباش سریع برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان نیلیا و محمد مامان نیلیا و محمد ۴ ماهگی
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد