۴ پاسخ

نگرانی نداره عزیزم قرص میخوری ردیف میشه

منم 3 بودم دکتر گفت خوبه

واسه منم ۴.۵ بود روزای زوج دوتا میخورم دوز ۵۰ بقیه روزا یدونه

آره منم از اول بارداری تروئید گرفتم از نوع کم کاری
برو دکتر بهت قرص بده

سوال های مرتبط