ابی با چه طعمیه؟
اره خوبه بچه منم میخوره ولی نارنجیه با طعم پرتقال
دکتر برای پسر منم پدیا نوشت
پدیا بست میدم اشتهاشم باز کرده ..
چرا دکتر واس بچه های من مولتی نمینویسه پنج ماهسون هس
مال بهداشت میدادم این سری نداشت پدیا خریدم
منم پدیا بست میدم ولی نارنجیه🤔
روزی چند قطره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.