۱ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
میخواستم بهت از گفتگو پیام بدم نشد
راستش ازونجایی که هم هفته هستیم و شماهم قمی انگار تو گهواره فقط باتو آشنام
چیکارا میکنی
ساک بیمارستان بستی؟
آدم اصلا نمیدونه تو این شرایط چیکار کنه

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری