بچها فرودگاه مشهد میگن زدن راسته 😥

۳ پاسخ

بله
مشکل فقط رهبری نبود 😭😭😭
وجب به وجب خاک‌ایران رو میخان
وگرنه دیگه بس میکردن عوضییا

اره متاسفانه😭😭😭

اره زدن

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان چيپل كوچولو🐣 مامان چيپل كوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری