شیرازیا صداها رو میفهمین😭😭😭😭😭

۹ پاسخ

ماهم بوشهریم اینجا هم صدا های وحشتناک میاد خونه میلرزه انگار زلزله هست

صدرا صدا نیومد

صدا نمیادد

جنگنده ی بزرگ بالا سر میانرود و سامان و اون اطراف از 2تا حالا نتونستن کاریش کنن
اینم قدرت نظامیشون ک بهش مینازن خاک تو سر مسئولان ما ک همشون دزد و فکر جیبشونن ایجور ملت رو به سخره گرفتن

مرودشت هم صدای انفجار شنیده میشه

اره خیلی زیاده

ارومیه هم فقط مناطق نظامی رو زد کلش رو ها

اره خدا رحم کنه

وای اره خیلی زیاد

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد