۸ پاسخ

عزيزم بيش از ٣ روز پي پي نكنه يبوست ميشه

اره فاطمه تیام هروز دسشویی میکنه ولی چون سفت من ناراحتم بچه باید هروز حداقل یکروز درمیون شکمش کار کنه من ب شکم تیام هروز تقریبا بخصوص دور نافش روغن زیتون میزنم نرنجبین هم یوقتایی میدم سریع شکمش کار میکنه دلشم درد کنه آروم میشه هر شبم آب داغ با یدون قند یکی دو قطره عرق نعنا میریزم تو شیش میدم میخوره هم تو کار کردن شکمش تاثیر داره هم غذا خورن بعضی شبا ک بچها خیلی ب خودشون میپیچن گریه میکنن دلدرد دارن خوب میشن من این کارارو برا تیام میکنم فاطمه قطره آهن هم تو یبوست تاثیر دارها اینم در نظر بگیر کره تو همه غذاهاش تقریبا بزن خامه بهش بده شکم کار میندازه سیب زیاد نده بهش برنج پشت هم نده گوشت قرمز پشت هم نده یبوست میاره

آره عزیزم حتما هر روز بهش روغن زیتونو کره بده آووکادوام خوبه فیریز کن براش هر روز بریز تو غذاش

نه
اگه سفت باشه
و موقعی که دستشویی کنه اذیت باشه و گریه کنه، یبوسته

آره کره بده

اره توغذاهاش روغن زیتون وکره زیادبزن

اره عزیزم بیبی کر بده بهش

دختر من روزی یبار داره

سوال های مرتبط