عزیزم دوقاشق غذاخوری رازیانه باضافه دوقاشق غذاخوری زیره سبز دم کن کم کم در طول روز بخور حتما با قند بخوری شیرت زیاد میشه و قطره شیرافزا از داروخانه بگیر بخور و قرص لاکتاول هم خیلی خوبه اصلا ناراحت نباش
اجازه نمیدن شیر بیشتر بدم 🥲میگن معده میشه خیلی عذاب وجدان دارم میگم خدایا برا منم شیر میدادی دیگه😔میدونستم مادری کنم برا بچم مهر من ب دلش بیوفته چرا ندادی 😔الان جنگ سیر خشک از کجا بیاریم
بچمم همش دستاشو میخوره🥲
شیرت خوبه؟اژکجا میفهمی کمه من گاهی لباسم خیس میشه الان چند روزه خیس نمیشه کم شده شیرم دوشیدنی بزور ۸۰پر میکنه یا ۶۰
بچه من دستاشو میخوره بچه شماهم؟
منم گاهی اپتامیل میدم از ۶۰
ببلاک کامفورت بده عزیزم دختر منم تا دو ماهگی سه کیلو بود ببلاک دادم درست شد برای رفلاکس هم عوض کردم ببلاک اچ آ دادم باید هی عوض کنی ببینی چی بهش میسازه زیادم عجله نکن به حرف دکترم زیاد توجه نکن استرس الکی میدن
الان چنده وزنش تولدش چند بوپ
بچه منم وزن نگرفته😔فقد وزن از دست رفتشو جبران کرده
عزیزم اسهال چجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.