۵ پاسخ

چرا این چقد. استرس داری خواهر بی خیال باش

عجول نباش میدونم شرایطه حساسیه باید صبرداشته باشی فقط

چرا انقد خودتو اذیته میکنی یکم صبر داشته باش خواهر چند روزه ک میبینم پیاماتو خیلی نگرانی میکنی حداقل بزار یک هفته ازت بگذره بعد اینجوری دلشوره بگیر
با این استرسی ک تو داری باردارم باشی خوب نیس

برو دکتر خواهر

خوب رفتی آزمایشگاه ازشون میپرسیدی این 1675 یا نه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری