۶ پاسخ

مثبته دیگه عزیزم
۴۸ ساعت دیگه تکرار کن ایشالله دو برابر شده باشه اوکیه

کجا آزمایش دادی؟ من امام علی بود آزمایشم منم اول بتام ۸۶ بود روز ۳۲ سیکل ...کلی ترسیدم...بعد بتا رو ۷۲ ساعت بعد تکرار کردم شده بود ۲۰۰ ...بازم دکترا گفتن کمه ...رفتم آزمایشگاه عصاریان دو دوز بعد تکرار کردم شد ۱۷۰۰ ...و دکتر آزمایش های قبلی رو نگاه کرد گفت تیتر بتا بوده نسخت ولی تو امام علی دقیق چک نکردن و همون بتا گرفتن و من هفته اول الکی کلی استرس کشیدم

قشنگم امیدت خدا باشه بعد ۴۸سال ازمایشتو تکرار کن اگه دوبرابر شده باشه مشکلی نداره

نگران نباش بتای منم پایین بود ولی خداروشکر تا الان مشکلی نبوده

میشه عکس بیبی چک رو بزاری؟

نه عزیزممم چرا خارج رحمی دقیقا من ۴۰ و خورده ای بود بعد دوروز شد ۸۰ و خورده ای اصلا م خارج رحمی نبود نگران نباش

سوال های مرتبط