سلام لطفا درخواست دوستیم قبول کنید
مث منی بعد ۴ روز تاخیر ۴۰.۲۰بود بعد دوروز تکرار شد ۸۸ و خورده ای نگران نشو عزیزممم
نه عزیزم دوباره تیتر بده میره بالا انشالله نگران نباش ب خدا فقط توکل کن
احتمالا لقاح دورتر شکل گرفته ، کافیه دوروز بعد تکرار کنی
نگران نباش شنبه برو یا پنج شنب دوبار ازمایش بده میره بالا
نه عزیزم نگرانی نداره بارداری و لقاح دیر گرفته باید ۴۸ساعت دیگه آزمایشت را تکرار کنی که ببینی دو برابر شده یا نه
تیتر بتا دادی یا بتا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.